Doprava od 69 kč

Od 2 999 kč zdarma

info@game-hall.cz

Domů / Reklamační Podmínky
Odběr novinek

Reklamační Podmínky

Reklamační řád

Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před odesláním závazné objednávky.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere jako souhlas s Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami.

Jako doklad o záruce vystavujeme ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (fakturu či paragon) se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění reklamace (název zboží, cena, množství, datum prodeje).

Reklamaci zaslat:

Vámi reklamované Zboží zasílejte výhradně Doporučenou zásilkou nebo Obchodním balíkem na adresu:

 

Václav Dufek
reklamační oddělení
Branišovice 155
671 77 Branišovice

 

Obsah Zásilky s Reklamovaným zbožím:

- Kopie faktury nebo průvodní dopis obsahující číslo pořizovacího dokladu.
- Popis závady / důvod reklamace.
- Vaše údaje, jméno, příjmení, adresu, telefonní kontakt nebo email.
- číslo účtu nebo adresu kam peníze zaslat při požadavku na vrácení peněz
- Použijte dostateně kvalitní přepravní box pro ochranu zboží - poničené zásilky nebudou převzaty.

 

Co by jste měli vědět než započnete Reklamační řízení:

Před započetím záruční procedury se prosím ujistěte zdali je Reklamace oprávněná. U hardwaru je ve většině případů problém ihned patrý a není o oprávnění reklamace pochyb. Dejte ovšem pozor u Softwaru (her) ve většině případu je problém řešitelný nastavením jiného softwaru (např. antiviru, brány Firewall, aj.) a pak je unáhlené zasílání zboží na reklamaci zbytečně nákladné pro obě strany. Poštovné při zamítnutí reklamace neúčtujeme (pokud není zboží zasíláno opakovaně po případném zamítnutí Reklamace).

K zásilce přidejte kopii faktury a popis problému nebo balíkovou průvodku (dopis), ve které uveďte vaše jméno, příjmení, zpáteční adresu, tel. nebo elektronický kontakt, popis závady a pořizovací číslo dokladu. Zboží zabalte tak aby bylo při přepravě dostatečně ochráněno.

V případě že příjde balík poškozen nebude převzat. Balík bude vrácen na vaší adresu, kde vyřídíte s Vaší poštou poškození balíku.

 

Záruka na nové zboží je 2 roky.

 

Na rozbalené zboží (převážně u her, porušená průhledná folie) se ze zákona nevztahuje 14ti denní lhůta na vrácení.

 

V případě, že disk nelze načíst, zkontrolujte prosím jeho povrch:

Pokud obsahuje pravidelné, zejména kruhovité poškrábání (hlavně u PS2 a X360) je chyba na straně konzole. Zřejmě do ní bylo strčeno, či s ní bylo jinak manipulováno, když byl disk v mechanice a došlo tak k poškrábání disku optikou.  V takovém případě ztrácíte právo na záruku z důvodu mechanického poškození.

 

V případě vadného kódu (klíče):

Nejdříve se prosím obraťte na tech. podporu  Sony či Microsoftu. Pokud vám klíč nevymění, kontaktujte nás s jejich vyjádřením na info@game-hall.cz.

V případě že jde o hru od Ubisoftu (Far Cry, Heroes..) můžete kontaktovat podporu vydavatele, společnost Playman, případně rovnou Ubisoft.

Váš problém se budeme snažit vyřešit v nejkratší možné době. Zboží nám prosím zasílejte nejlevnějším možným poštovným. 

 

V případě problémů s konzolí:

Pro majitele konzolí a elektroniky Sony - reklamace se nyní řeší přímo s autorizovaným servisem. Zdarma si pro zboží přijedou a poté vám konzoli zdarma vrátí vyměněnou či opravenou. Jednotlivé reklamace zákazníků řeší přednostně, oproti zaslání přes nás tak ušetříte až dva týdny času bez konzole. Více informací na stránce Elvia Servis. Vždy zasílejte pouze samotnou konzoli! Zabalte ji do pevné krabice a zalepte, zboží obvykle vyzvedává přepravní kurýr DPD. Společnost Elvia poskytuje také pozáruční servis a opravy - ty jsou samozřejmě placené (svoz opět zdarma).

V případě problémů s příslušenstvím (ovladače atp.)

Zboží zasílejte přímo k nám: Václav Dufek, Branišovice 155, 671 77 Branišovice - popis problému můžete napsat na zadní stranu kopie faktury.

 

Porušením ochranné pečeti, informativní nálepky či sériového čísla se kupující vystavuje riziku zamítnutí reklamace, ledaže k poškození dojde při obvyklém používání. Pečeti a sériová čísla jsou nedílnou součástí zboží a nijak neomezují právo zákazníka zboží užívat a manipulovat s ním v plném rozsahu toho, k čemu je zboží určeno.

Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá: 

- mechanickým poškozením zboží

- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností atd.

- neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží

- poškozením zboží či jeho části počítačovým virem apod.

- pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu

- poškozením způsobeným nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami

- provedením nekvalifikovaného zásahu či neautorizovanou změnou parametrů

- zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy

- při chybně provedeném upgrade BIOSu, firmware

- poškozením přírodními živly nebo vyšší mocí

- použitím nesprávného nebo vadného programového vybavení

- použitím nesprávného nebo neoriginálního spotřebního materiálu, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé a přitom nebylo vyloučeno v přiloženém návodu k použití.